آرزو

آرزو کن...آرزو زندگیت را میسازد...به بهانه ی آرزو...خداوند صدایت را می شنود...آرزو کن...آرزو همان ماهی قرمز در آب گل آلود زندگیست...آرزو همان لبخند سرباز پس از رهاییست...آرزو همان معشوقه ی پروانه در عمق تاریکی،شمع است...آرزو تمام دلخوشی من هست...

پ.ن:آرزو میکنم حال این دختر قرمز پوش رو داشته باشم:)

پ.ن:آرزو کن آرزو

چه ارزویی بهتر از رسیدن به آرزوهامون:)
واقعا:)
الان زیر بارون رفتم یه دل سیر دعا کردم برات :)
که برسی به آرزوهات و خانوادت هم در کنارت خوشبخت و آروم باشن و عاقبت بخیر شی :)
رفیق جان مهربون دوست داشتنی  :)
دلم خیلی تنگ شده بود برات !
و صد البته تنگ خواهد شد :(
+بارون حال ادمو خوب میکنه ؛)
پس فعلا مجددا خداحافظ ؛)
من فدای تو بشممممم
دل منم برات تنگی میشه:(

برو خدا به همرات
البته این دختره به نظرم نمیاد حالش خوب باشه، ازونطرف عکاس ده بار غر زده چرا درست نمیپری، ازونطرف خودش داره از سرما یخ میزنه، اصن یه وضعی :/
ازین زاویه نگاش نکرده بودم😓
وجدانا عا
اصن یه وضعی
کاش ارزوها براورده میشه همشون
فقط کافیه بخوای که بهشون برسی
قربونت عزیزم :)
ببخشید نیستم:)
خیلی دعا کن باشه ؟ :)
فعلا باید برم 😑شب ان شالله احتمالا من آنلاین شم  ۸ یا ۹ بازم میگم احتمالا 😐😶
اگه اون موقع بودی حرف میزنیم فعلا باید برم خانومی💜❤🖤
موفق باشی عزیزمممم حتما دعا میکنم برات
برو خدا به همرات🌹🌹💜💜
من کاری ندارم  خیلی هاشون خود درگیری و توهم دارند  همه جا هستند خصوصا تو همین بیان !!!  کامنت هایی واسم میذارند بیا  ببین !!!  واقعا خدا شفا بده!!

ممنونم بابت حرفهای خوبتون !!  من اصلا توجه نمی کنم !! 

دلتون شاد  و سرشار ارامش!!
ولشون کنید...

ممنونم امیدوارم دلتون بخنده همیشه
بله  خیلی زیادن و همه جا هستن!!!



امیدوارم این طور ادمها از شما دور بشن!!!!



دلتون شاد!!
ارزش نداره فکرتونو مشغولشون کنین...امیدوارم دیگه با همچین ادمایی برخورد نکنید

ممنونم همچنین:)
پر رو  هستند واقعا بعضی ها!!
 و خود شیرین و ریاکار!!!

آزوهاتون دست یافتنی!!
اینجور ادما همیشه هستن...مهم اینه ما یاد بگیریم و نزاریم رو حال خوبمون اثر بزارن

ممنون🌹
همیشه شاد باشی عزیزم ^_^
دلت بخنده*_*
چه آرزوی خوبی !!!
شمام آرزو کنین
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan