که چرا که فیلتریم ما؟!:|

در پی فیلتر تلگرام ما یک خونی در رگمان جوشید به نام عشق به وطن،طی یک حرکت انتحاری سروش را نصب و تمامی دوستان را به نصب سروش دعوت نمودیم...اما نمیدانستیم چه سرنوشت شومی انتظارمان را میکشد

هی سرعت کم بود...هی گفتم فدا سرم...هی کم بود...هی گفتم فدا سر کشورم...باز کم شد...گوشیو کوبیدم زمین...نه تنها سروش فایده ای نرسوند:/بلکه گلس گوشیم هم شکست:(

حالا من ماندم یک دنیا غلط کردم+تا چشم کار میکنه فیلتر شکن 

و من آموختم که وفادار بمانم به تلگرام...تو این زمانه خون عشق به وطن هم بجوشه به ضرر خودم تموم میشه...نمونش گلس گوشیم:///

پ.ن:عیدتون مبارک باشههههه😍😍😍😍😍😍

پ.ن:روز معلم رو هم به تمام معلمای عزیزی که اینجا رو میخونن تبریک میگمممم😍🎉🎊🎈💃

با تلگرام یا سروش همین و بس !
تلگرام،لازم نیست سروش نصب کنید.
تلگرام لازم نیست،سروش نصب کنید.
اتفاقا ایتا بد ترین پیام رسان دنیاست با اون سرعت بدتر از سروش
عه:(
منکه فعلا همون تلگرامو بهتر از همشون میدونم
ایتا رو بریزد تلکرام ایرانی هه
یه سر میزنم بهش
سلام بانو

اتفاقا من بخاطر حرف شما الان دانلود کردم تست کنم وگرنه اهل شبکه اجتماعی نیستم :)
و خب واس کسی تبریک عید دادم و دیرین دیرینم دانلود کردم، و چندتا کانال خوندم، خیلی خوب بود...

راستی عیدت مبارک...

زیاد نمی‌شد بیام نت ، درس داشتم اما این دو سه روز تعطیلم... :)
عه دستتون درد نکنه 

عید شمام مبارک

به سلامتی،موفق باشید
منکه دارم و سرعتش هیچ مشکلی نداره!تعجبه!
مطمئنی از سرعت نتت نیست؟
ضمن اینکه نسخه سروش (اندروید) حتما ۱.۸.۱ باشه...(آخرین نسخه فعلی)

لینک دانلود:
سلام آقا فرهاد
دیگه سری به ما نمیزنید

اتفاقا اخرین نسخه ش بود 
نمیدونم به هر حال خیلی بد بود
اخه چرا گوشی رو شکستید!!!

عیدتون مبارک
نمیدونم دیگه به اوج بی اعصابی رسیدم

ممنون همچنین
راستی عیدتونم مبارک!!
عید تو ام مبارککک
اوضاعیست...
واقعا:(
عیدت مبارک :))
مرسی حوا جون همچنیییین
خون دل ها خورده ایم :)
سرت سلامت، کسب تجربه بود براتون :)
عید هم مبارک 🌷
اره والا:]

عید شمام مبارککک
منم همون نظر جناب قدح.
کیفیت تماس رایگان سروش هم که افتضاحه !!!
والا من دلم خونه از سروش
کلا از صبحه دارم فحشش میدم:/

بله منم با جناب قدح موافقم ولی با دوستانم در تلگرام حرف میزنیم
سلام :)

عید و روز معلم مبارک :)

زیاد اهل تلگرام و اینا نیستم ، وبلاگو خیلی دوست دارم .
سلام
ممنونممم
راستش منم ویلاگو خیلی بیشتر دوست دارم اما برا ارتباط با دوستان تلگرامو دارم
راستش تلگرام پر شده از کانال های روزانه نویسی که قبلا وبلاگی بودن 
که اُف بر آنها که وبلاگو ول کردن:/
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan