قبلا گذاشته بودم ولی باز دلم خواست بزارمش

ترانه از آقای نیما راد

پ.ن:ترانه از یکی از دوستان بنده #نیما_راد هس

غمگین بود
:(
عذر جسارت کردم. 
چون با یکی از خواننده‌ها آشنا هستم. از این جهت گفتم.
ممکنه ترانه هاشونو به خواننده ی آشنا نشون بدین؟ 
دنبال فروشش هستن
چه ترانه زیبایی. واقعا فوق العاده است. 
این ترانه ها فقط برای خودش نگه میداره؟ این ترانه جون میده که توسط خواننده‌ای همراه با موسیقی خونده بشه. 
بله واقعا زیباست
جناب راد ترانه هاشونو میفروشن
جدیدا یه وبلاگ زدن برا فروشش 
Taraneh-raad.blogfa.com
البته خودشونم صداشون برا خوانندگی خوبه ولی فعلا خوانندگی نمیکنن
سلام ، زیبا بود :)))
سلام
ممنوننن
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan