بالاخره رسییید

بعد از انتظارات طاقت فرساااا بالاخره سفارشای پیکسلام رسیدن و من ذوق مرگم 

تعدادشون خیلیه چون فقط من نیستم که سفارش دادم و از بین هفتاد تا پیکسل فقط چهارتاش مال منه😭

ولی عاشق همین چهارتام😍

یکیش یه دختره هست انگاری داره میوفته.. :(
یکی هم نوشته بود تو اینجایی.. ولی معلوم نیست کجا.. :)) فک کنم سمت قلب اینا نصبش میکنن.. :)


دقیقا:)
من نرمالم :|

عه باش
چطوری نرمالD:
وات دِ فِیک فاز ؟
لبخند فیک میزنی 
دپرسی
منم یکی دارم :)
مبارک باشه:)
مرسی عزیزم😍
چرخش بچرخه برات!  :)
تو چرا چند روزه تو فاز فِیکی
مبارکا باشد.
تشکرات باشد
خیلی هم زیبا :)
قابلتو نداره حوا جوننن
چیه؟
پیکسل
یه چیز دکمه مانند که رو کیف یا حتی لباس میزنن 
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan