به وقت یک اردیبهشت

عجب روزی بود برام...پر از خنده و ذوق و شادی و خوش گذرونی و خبرای خووووب

اول از همه که سالروز سهراب سپهری عزیزه که خیلی ذوق کردم بابتش بعدشم که میلاد حضرت ابوالفضل(تبرییییییک😍😍😍)

و اینکه امروز با بروبچ رفتیم اردو و تا حد مرگ جنب و جوش کردیم و خندیدیم و الان هممون پر از خستگی هستیم

_البته اینم بگم که بلا فاصله بعد از اردو مجبور شدم برم کلاس زبان و خسته تر شدم😒


کلی از دوستای دوران طفولیت(دبستان) ام رو دیدم و فقط بغلشون کردم😭😭😭😭وای که چقد دلم براشون تنگ شده بووووووود😢

رسیدم خونه و وقتی یه سر به فضای مجازی(حالا همون تلگرام) زدم دیدم پیکسلایی که سفارش داده بودم همشون آماده شدن و دوشنبه میرسن به دستم و عای عَم وِری وِری ذوق مرگ😂😁😍😍😍🎊🎊🎊💃💃💃

پ.ن:بارون میباره اینجا...یه فنجون نسکافه با چاشنی صدای بارون براتون تجویز میکنم😊

پ.ن:موسیقی بی کلام خیلی خوبه هاااا...من تازه پی بردم به اوج خوب بودنش😅

پ.ن:کتاب "و کسی نماند جز ما" رو هم اگه تونستین حتما بخونین🎈


پ.ن(قول میدم اخری):اینارم خواهرم برام خرید و کلی ذوق مرگم کردددددد مخصوصا اون دفترهههه😭😭😭😭😭

چه خواهری :))
مث خودت خوبه:)
چه خوب بهتون خوش گذشت :)
همیشه خوش بگذره 🌷
امیدوارم زندگی بهتون خوش بگذره😍🌹
سلام :)

به به ...

همه اینها و عید مبارکت باشه :))
سلام

ممنونممم
متشکرم عزیزم.صاحبش لازم داره.
🌹🌹🌹🌹
آپدیت کنیم روش مدیا پلیر  نصب میشه؟ :/



نمیدونم که
میشه؟:|
شنبه ۱ ارديبهشت ۹۷ , ۲۱:۳۰ 👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
خخخ تا صبح میتونیم ادامه بدیمم
جییییییییییغغغغغغغ فرقونت عزیزم
جیییییییییغ😂😂😂
شنبه ۱ ارديبهشت ۹۷ , ۲۱:۲۹ 👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
جییییییییییییغ چاکر شووووووومااااااااااا
جیییییییغ نوکرمممم
شنبه ۱ ارديبهشت ۹۷ , ۲۱:۲۵ 👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
جیییییییییغ چ خوووووووووووب
جییییییغ فدااات
ذهن من عَ این آپشنا نداره :|
عه میخوای آپدیتش کنیم؟
وای وای وای چه دفتری،خیلی دلبره،خواهرتو ببوس چون سلیقش حرف نداره.😍
مرسی عزیز دلمممم😍😍😍😍قابلتو نداره
چه خووب ^_^
منم امروز تا سر حد مرگ خوابیدم و از فرط خستگی بیدار شدم :)
نسکافه بدم میاد چون تویی قهوه میخورم ! صدای بارونم ندارم :/
+موضوع کتابه چیه؟

ماشالا:|
مرسی واقعاD:
صدای بارونم تو ذهنت پلی کن
ژانر کتابش عاشقانه_اجتماعیه

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan