به وقت 25 فروردین

ساعت 21:36 به وقت 25 فروردین 

اینجا ایران است 

صدا و سیمای جمهوری قلبم 

سلام😁

خوبید...راستش نمیدونم از کجا شروع کنما ولی میخوام یچیزی بگم...

آها بگم از دوروز پیش که کم مونده بود یه پراید با سرعت نمیدونم چقدر(😓)بزنه بهم و بیان بمونه بی فازی

مردم از ترساااا ولی دیگه سعی کردم خودمو نبازم رسیدم خونه نشستم برا حواس پرتی خودم زار زدم 

فکرم مشغول رمانیه که دارم مینویسم و کلا شب و روزم شده فکر کردن نوشتن قدم زدن 

و دوبارهههه این چرخه ادامه پیدا میکنه 

راستی اینم بگم بهتون که سه شنبه ی هفته ی پیش بود که مامانم با خاله هام زدن به جاده و رفتن مشهد و موندیم منو خواهرم و بابام که اصلا باهم کنار نمیایم:|

از سه شنبه به طرز عجیب انگیزی همه باهام مهربون شدن و هی بهم رسیدگی میکنن:/ منم هنگم 

اینم بگم که رفتیم سینما...هم برا فیلم لاتاری...هم به وقت شام 

از این هم نباید گذشت که پا به پای امیر علی تو لاتاری داشتم زار میزدم😭

دیروز داییم و زن داییم و دختراش و اون یه خاله ای که نرفته پا شدن اپمدن پیش ما که حوصلمون سر نره 

تا ساعت 5:30 صبح فقط باهم گفتیم و خندیدیم و انگار آمریکا منتظر بود ما بخوابیم سوریه رو بمباران کنه:(

تازه داشتیم میخوابیدیم داییم با داد و هوار بیدارمون کرده که عاای ملت سوریه رو زدن😒

مام پا شدیم تا میخورد زدیمش

از صبح امروز هم که فقط در حال درس خوندن هستم تا همین حالا که در خدمتتونم😁

پ.ن:حالم عالیه عالی ترم میشه اگه دعا کنید امتحان فردا رو گند نزنم😓

پ.ن:ببخشید کم پیداماااا

چرا کم پیدایی
درس
رمان
درس
درس
درس
رمان
امتحان چطور بود ؟ :)
خوب😉
سلام خواهر خوبم :)

خدا رو شکر که تو امتحانت موفق شدی ...

ان شاءالله سایه شوم جنگ از سر دنیا هرچه زودتر کم بشه ...
سلام جنا قدح عزیززز
مرسیییی

اره واقعا انشا الله
وای امتحان! :/ دلم برایِ امتحان دادن تنگ شده! :|😂
وای مگه میشه مگه داریم 😐
خوب میشه امتحانت :)
خوب شد;-) 
عالی میشی امتحانتو ایشالله :)
خوب بود;-) 
سلام.
خدا رو شکر که هنوز سایت روی سر وبته:)
و من هم هر دو تا را دیدم و لاتاری و امیر علی و نوشین و فوت نوشین
اشکمو در اورد.
و ان شا الله امتحانات بیست میشه:)
نگو اشکم در میاااد😭
سلام دختری
دعا می کنم حالت بهتر بشه شما هم مارو دعا کن!

راستی خانواده ی باحالی دارین هااا:)
قدرشو بدونید
چشم حتما

اره واقعا خیلی باحالن😁
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan