که بگم براتون

الان که دارم براتون تایپ میکنم 

یه موسیقی بی کلام بی نظیر و فوق العاده رو دارم گوش میدم که روحمو داره به اوج آرامش میفرسته

وقتی ویولون و گیتار کنار هم باشن

اون وقته که میخوام داد بزنم 

من خوشبختم


بگذریم 

گذشت دیگه...عیدم گذشت...تعطیلاتم گذشت...

دیگه با عید همه پراکنده شدن 

داداشم برگشت اهواز و فامیلایی که از تهران اومده بودن برگشتن 

تا اومدیم به خودمون بیایم 

یهو چشم وا کردیم دیدیم سر کلاسیم و حمیدی داره درس میگه 

اینم بگم که دقیقا روز بعد سیزده بدر 

از خواب که پا شدم و فهمیدم دیگه نمیتونم تکون بخورم 

سرما خوردگی و سرگیجه و سردرد و... 

و البته جفت پاهامم قفل کرده بودن ونمیتونستم تکون بخورم 

تا دیروز داشتم میمردم ولی باز امروز بهترم

خلاصه که 97 تا الان زهرشو ریخته امیدوارم زهرش تموم شه دیگه تمدید هم نشه 

پ.ن: با نوای دکلمه های آقای ایمان پورحمزه شبتونو تموم(شایدم شروع) کنید...

پ.ن:شبتون پر از خواب های بهاری 

چاکر شما

"دختری از جنس باد"


 

همه چیز میگذره
ان شاءالله که بهتون به خوشی بگذره
ممنون ازتون
خوبی تو

سال ۹۷  خوب باشه برات
اره خوبم شما خوبی؟؟؟

مرسی همچنین🌹🌹🌹
زود خوب بشی ان‌شاءالله :)
مرسی حورای عزیزم😍🌹
ایشالله زودتر خوب بشین. که مطمئنن الآن خوب هم شدین :)
سال 97 هم مطمئنا سال عالی خواهد بود.
از همین بهارش پیداست. :/
ببینیم چی میشه ولی کاش از بهارش پیدا نباشه:|
صبح شمام بخیر
۹۸هم میرسه...قدر نود و هفت رو بدونین و بهش تیکه نندازین‎ :)
اینم حرفیه 
چشم
مقدور نبود آپلودش کنید ما هم به یک فیضی برسیم؟ :)
عا راس میگین ایشالا امشب
سلام :)

الان حال دختری از جنس باد چطوره ؟
سلام
حالتون خوبه جناب قدح؟

الان که خیلی بهترم فقط سرفه ها کلافه م کردن 
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan