خسته ام

خسته از اهل جهانم که دلم را ببرند

خسته از قامت اینجا

که شبم را ببرند

خسته از خنده ی او

گریه ی او اشک شدم

خسته ام از دلکم

جانک من

میشکنم

خسته ام 

خسته تر از مردم این کشور ها

خسته تر از قاصدک عاشق و یک تنها

چی شده

ول کن

شاد باش

😂😂😂😂
:)
خوب جنس کوه کاغذی بود یا چوبی یا سنگی؟
دلتنگی
اِ، مگه کوه میکندی بانو؟
شاید
خسته نباشی دلاورر:))
خسته ام:)
این معمولی خبر داره خیلی قشنگ مینویسه ؟
واقعا؟
این شعر زیبا از کیه ؟
از یه معمولی

احمق کیست؟  


۸۴- احمق کسی است که شکایتی دارد. ولی احمق تر کسی است که شکایتی را باور می کند. و احمق تر از این کسی است که می خواهد به داد کسی برسد. و من همه این انواع و درجات حماقت را طی کردم و به کمال حماقت رسیدم و از آنجا بر حماقت خویش بیدار شدم و از حماقت رهیدم.


استاد علی اکبر خانجانی

کتاب" هستی بایستی"

ممنون بابتش🌹
زیبا بود.
ممنون
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan