بی نام و نشون

من همون کسیم که کل عمرم رو برای دیگران گذاشتم

همون کسی که همیشه ترکش کردن

من همون کسیم که خنده هاش

نشانگر بغضشن

من همون کسیم که سعی میکنم شاد باشم

چون شادی رو دوست دارم 

ولی فقط خودم و خدام میدونن که هیچوقت نتونستم از صمیم قلبم شاد باشم

من همونیم که شبا با لبخند میخوابمو و کابوسی که دیدمو زیر موهای مشکی بافته شده قایم میکنم 

من همونیم که پامو میزارم رو گاز و میگم 

ده برو که رفتیم 

غافل ازینکه دست سرد زندگی 

سرعتش خیلی بیشتر از منه 

من همون کافه گردی هستم که بیست نفرو دنبال خودم میکشونم تا لبخند بیارم رو لبشون

همون که از شدت خنده تو همون کافه به قهوه گف قُهوه

من همونیم که دلم میخواد 

بپرم جلو ماشین و بمیرم 

من همونی هستم که شادم تا شادی شما رو ببینم 

من شکست عشقی نخوردم 

ولی دلتنگی بابامو رو دوشم اینور اونور میکشم

نه بچه طلاق نیستم

خانوادم عالین

اما من...

ولش کن 

شاد باشید پیش من 

چون من همونیم که آرزوی خندتونو داره...

سلاام:)
دختر به این گلی و خوبی و ماهی مگه چند تا تو بلاگ داریم؟؟
و خنده خودتم دوست داریم:))
و عشق است خانواده باحال و فوق العاده:)
مرسی لطف دارین به من🌹
همیشه شاد باشی:)
مرسی
آخییی...توام بخند:(
چشم:)
چی بگم :)
بخند:)
ما هم آرزوی خنده ی شما رو داریم

ممنونم🌹
:)
خوبه؟!
+متاسفانه تو این دوره ای که ما هستیم ، به ندرت پیدا میشه کسی که لبخندش مصنوعی نباشه ...
سخت نگیر!

:)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan