دیروز ما چگونه بود

دیروز خیلی روز خوبی بود 

قدم زدن 

کتاب خوندن

مهمونی

خنده و شادی و...

تا شب 

شب که داشتم تو تلگرامم چرخی میزدم یهو یه سوالی ذهنمو مشغول کرد 

رفتم و اون سوالو از دوستم پرسیدم 

و اون سوال

تهش به دعوا رسید 

دعوایی که توقع نمیرفت اتفاق بیفته و با حرفاش

هر چقدر معمولی 

دلمو شکست

آدما میشکنن و شکسته شدنشون تمومی نداره 

یه جمله ای رو همیشه میگم 

"از شیشه خورده نباید توقع شکستن دوباره داشت"

آرزو میکنم قلب شیشه ای پاکتون هیچوقت تبدیل به شیشه خورده نشه:-)

پ.ن:مرسی هستین💜

نمیدونم درسته یا نه ؛ ولی میگن هر خندیدنی و هر خوشی ای یه گریه ای یه ناراحتی ای پشتش هست ... کاش از شیشه نبود ... و مهمتر از اون کاش مواظبه حرفامون و کارامون بودیم ک سر چیزایی که ارزش ندارن دل عزیزانمونو نشکنیم ...
عالی بود
جمعه ۳ فروردين ۹۷ , ۱۹:۰۶ 👼😘فرشـ👼ـتـه بـی بـال 😊😍
هعیییییییییییییییییی  :(
:(
نخبه  چطوری
خوب شما چطورین
من که شیشه ام خیلی وقته شکسته
:(
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan