تولد تولد تولدشششش مباااااارککک

امروز تولد یه عشقیه💃💃💃💛💛💛

یه دوست عالی🎇🎇🎆🎇🎇🎆

یه رفیق😺😺😺😺

اصن یکی که من دوسش دارم و میخوام از همین فاصله بپرم بغلش 🚩🚩🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈😃😃😃😃💛💛💛💛

اصن دلم میخواد داد بزنم

دوست دارم هانیییییی😍😍😍😍😍💛💛💛💛💛💛💛💛

هانی عزیزم تولدت مبارکککککک امیدوارمممممم تا ابد باهم رفیق بمونییییم هیچی نتونه بینمون جدایی بندازههه😍😍😍🌹🌹🌹🌹🌹🎊🎊🎊🎊🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

تولد تولدددد تولدت مباااارکککک مبارک مبارکککک تولدت مباااااارکککک😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

پ.ن:هانی عزیزم عاشقتممممم کمترین کاری بود که میتونستم دربرابر اینهمه خوبی در حقت بکنمممم🎊🎊🎊🎊🎊🎉🎉💜💜💜💜💜💜

پ.ن:بروبچچچچچ تبریک بگیییین دیگه دلم میخواد از خوشحالی ذوق کنه بپره بالا پایییینننن:))))) تروخدااااا


تولدش مبارکهههه :)))
ممنون خانم گل🌹🌹🌹
يكشنبه ۲۷ اسفند ۹۶ , ۱۵:۴۲ دختری از جنس آرامِش :)
تولدشون مبـــــــآرک:)🙃
ممننوووون
 تولدشون مبارک باشه 
:)
ممنووون
عشق منی توووووووووو،مرسی مهربووووونم
فدات شم😍
سلام :)

مبارکشون باشه .
ممنون جناب قدح
مبارک باشه😊😊

ممنووون
شنبه ۲۶ اسفند ۹۶ , ۱۸:۴۰ هــَمــٰزاٰد مـَـرگـــ... ...
گذشــــــــــــــــته خووووووووو😭😭😭😭😭
کِی بوووووود
تولدش مبارک :))
ممنون عزیزممم
تولدشون مبارک :)...
ان شاء الله سال به سال زندگیشون پر از خیر و خوبی و عطر خدایی :)
و ان شاء الله به آرزوهاشون برسن و خوشبخت بشن...
ممنوووون
شنبه ۲۶ اسفند ۹۶ , ۱۷:۳۹ هــَمــٰزاٰد مـَـرگـــ... ...
تفلدووووووووش موبااااااااااااااارکعععععععع
🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈
🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊


#تفلدمو تبریک نگفتی😭😢
ای جان
کِیه تولدت
مبارکا باشه :)

کیک صد سالگیشو بکوبونید تو صورتش انشالله :))


انشاالله😂🌹💜
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan