اجازه س برا این آهنگ بمیرم؟!

üzülmedin mi

Vuruldum aynı yerden üst üste


Vuruldum ama susdum


آسیب دیدم پست سر هم از همون جای قبلی


ضربه خوردم اما بازم سکوت کردم


Dağıttın hayatımı


Beni ağır yanıltdın, acım oldun


زندگی ام رو داغون کردی


واسه من گران تمام شدی سبب دردم شدی


Ve gördüm gerçeği içindeki seni


Buna rağmen tutuyordum


و حقیقت رو دیدم خود واقعیت رو درونت دیدم


علی رغم این می گرفتم


O soğuk ellerini


Gidiyordum kaç defa


اون دستای سردت رو


چند بار داشتم می رفتم


Ama tuttum kendimi


Yapamazdım acıtamazdım Asla senin gibi


اما جلوی خودم رو گرفتم


مثل تو نمیشد بشم


اصلا نمی تونستم باعث درد کشیدن تو بشم


Üzülmedin mi kalbimi Çarpıp çıkarken?


Küçülmedin mi aşkla Verdiğin sözden cayarken?


ناراحت نشدی وقتی به قلبم ضربه می زدی و می رفتی ؟


کوچک و ذلیل نشدی وقتی زیر قولی زدی که با عشق داده بودی ؟


Nasıl bakıyorsun gözlerime Veda ederken


Ben çok üzüldüm


Sen üzülmedin mi?


چجوری به چشام خیره میشی وقتی داری خداحافظی می کنی؟


من خیلی ناراحت شدم


تو ناراحت نشدی؟


________________________________________________

جمعه ۲۵ اسفند ۹۶ , ۱۷:۴۷ هــَمــٰزاٰد مـَـرگـــ... ...
اواااا 
چلااا
خو از همون جایی کع عکس اپلود میکنی بجای گالری موسیقی رو انتخاب میکنی!!

اگ نتونستی بگو اسکرین بگیرم نشون بدمت!!البت اگ با گوشی بیای ها 
باشهههه بزا امتحان کنممم
نه :|
مرسی:|
جمعه ۲۵ اسفند ۹۶ , ۱۵:۴۹ دختری از جنس آرامِش :)
فداش شو
قربونش برو
...
اما براش نمیـــر D:
چشششم:-P 
جمعه ۲۵ اسفند ۹۶ , ۱۴:۳۳ هــَمــٰزاٰد مـَـرگـــ... ...
خود اهنگم بزار خوو
خو بلد نیستم:(
متنش که خیلی عالیه... :) پس معلومه واقعا قشنگه...
آره
چه شعر قشنگی :)

اجازش که دست خودتونه P:
من دیوونه ی این آهنگماااااااا
نع اجاززه نیس:))
:(
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan