سلاااام

سلاااام

حالتون چطوره 

ما که به قول انارک در تب و تاب عیدیم

خونه تکونی و خرید و...

کلی کارای باحال و قشنگ

اونقدر قشنگ که من فقط درحال ذوق کردنمممممم

اونقدر سرم شلوغه که حتی وقت نمیکنم کتاب بخونممممم

خیلی حس خوبیه

خواهرم هرچی اهنگ شاده پلی میکنه

دو تایی میرقصیم و خونه تکونی میکنیم😋😺

راستی امسال دکور اتاقمو عوض کردم و براش فرش جدید گرفتیم که عاشقش شدم(اهنگ پس زمینه:مال منه نمیشه هیچکسی دورش بیااااد)

ماشین ظرفشویی جدید گرفتیم و الان دو روزه منتظریم بیان راش بندازن که نمیاااان

رو دیوارای اتاقم برچسبای باحال پروانه ای چسبوندم که باز عاشقشونممممم(اهنگ پس زمینه:با من سوت بزننننننن💃💃💃💃)

تیپ امسالم خردلی و یشمیه که عاشقشونممممم😍

کیف جدیدم یه شکلی جغد ماننده و خیلی نازههههه

پ.ن:شما تیپ چه رنگی میزنین امساااال؟؟؟

پ.ن:دوس دارم این پستو که خوندین پاشین یکم برقصین انرژی بگیرین😁

پ.ن:روزتون پر از انرژی مثبتتتتت😍

آرزو میکنم شادی هات هیچ وقت تموم نشه
ممنون بابت آرزوت😍🌹
چهارشنبه ۲۳ اسفند ۹۶ , ۱۹:۱۶ دُختری از جنس آرامِش 😊
سَلااام سَلاام :))حالِ دلت همیشه مثلِ این روزا خوبـ :)
سلاااام
مرسی آرامش جانننننن همچنییین
سلام :)))
سلام حوا جوننن
سلااااام:)
سلام خانوم گل
علیک سلام...
به به مبارک باشه پس کلا جدید شدید چه اتاق چه وسایل خونه و حتی مدل لباس و کیف :)
خوبه...

ممنون روز و سال شما هم همینطور :)
سلااااام
مرسیییی بله دیگه کلا جدید شدیم

🌹🌹🌹🌹🌹
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan