لابه لای این شلوغی ها

لابه لای این شلوغی های خیابان

قدم های سریع برمیدارم که شاید دستان گرمت را به سویم دراز کنی

شاید این دویدن ها روزی به دادم برسند

خداوندا 

میدانی که زندگی چقدر زیباست

میدانی که این قطره های بغض الود که بر هوای ابری قلبم میبارد فقط کمک میخواهند 

تو میخوانی هر آنچه میخواهم بدست آورم

هر آنچه دوست دارم

میخوانی تمام وجودم را 

آری میدانم

میدانم و تکرار میکنم

من تکرار آن لحظاتیم که خداوند به بندگانش میگوید ببینید چگونه از مردابی از غم و اندوه بیرون کشیدمش

عزیزم :)
فدات:)
دوستت دارم دختر.
بوس بوس
منم که😍😍😍😍
بوووووسسس😘😘😘
زنده باد خوشحالییییییی
جووونم
فدات شمممم کهههه😘
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan