گذری بر هوای این دل

میگم که من پی بردم راست میگن زندگی کن اون خودش بات راه میاد

راس میگن

من فقط زندگی میکنم

شاد

زیبا

خنده دار

فقط دلم میخواد بگذرم از هر چیز و هر کسی که ازم گذشت

شوخی نیس که

امروز اولین تجربه فروشندگیمو تو غرفه ی یکی از فامیلا تجربه کردم

چه شغل خفنیههههههه

حسابیم ملتو شاد کردم

کلی خاطره خنده دار😂

و البته کلی فروش که همه ش میرسه به پسر خاله😒

و البته امروز روز اخری بود که تشریف میبردم مدرسه😎

پ.ن:به قدری صدای بمب و خمپاره میاد که حس میکنم وسط میدون مین واستادم

پ.ن:امیدوارم شمام حالتون خوب باشه

پ.ن:ده صفحه رمان با یه موزیک بی کلام و آرامش بخش براتون تجویز میکنم😊

آفرین به تو دختر
دمت گرم:)
خوب است :)
فدای شماست:)
چه تجویز خوبی!


خوبه خوبی :)
خوبیت پایدار باشه بخوبی :)
ممنون اقا فرهاد
شمام خوب باشید همیشهههه
سلام :)

به قول ترک ها بازار اولسون :)
سلام
به قول ما
یاشیاسیز😂
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan