این دلم باز تورا میخواهد

من نمیتونم 

نمیتونم بفهمم که به من میگی شب بخیر 

و تا صبح بیدار میمونی

من نمیتونم تحمل کنم

وقتی به من میگی میخوام تنها باشم

و با یکی دیگه ساعت ها حرف میزنی 

من نمیتونم تحمل کنم

یکی دیگه رو دوست داشته باشی

دیگه برام تموم شدی

فک نمیکنم دیگه دلم بخواد بشکنم

نمیتونم

کاش میشد فریاد بزنم:)

سعی کن انعطاف به خرج بدی.
بار یمنم پیش اومده.
اما ممکنه رفیقش باشه.
ممکنه همکاری.همکلاسی .باشه

چقد جالبه که رفیق منه که باهاش حرف میزده:)
:(
بخند لعنتی:)
عادت میکنی...
:)
هیس
دخترها فریاد نمی‌زنند!
:)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan