بعضی روزا

بعضی روزا کلافم میکنن

امروز نشد که برم و لبخند بزنم 

نشد قدم بزنم

نشد موزیک گوش کنم

نشد نقاشی بکشم

از روزای خسته کننده و کسل کننده ای مث امروز متنفرم

حالم خوبه

اتفاقی هم نیفتاده

مرسی از اقا فرهاد که تو پیدا کردن بیمارستان کمکمون کردن از طرف همه تشکر میکنم

امیدوارم امروز بیشتر از این گند نزنه به حالم

+مرسی هستین 

+این عکس تقدیم به همتون

دیگه چه کنم هروقت می‌بینم آسمونو قند تو دلم آب میشه...

ان شاء الله اوضاع بهتر بشه و حالتون هم.

امیدوارم یروز برامون تو کویر عکس بزارید

اوضاع خوبه و حالمم همچنین
ممنون
حال دلتون بهاری با چاشنی درخشش ستاره های کویر
زندگی خوب و بد داره...
امیدوارم خوبش زودتر برسه و خوشحال بشید :)


+من عاشق آسمونِ شبِ کویرم :)
بله درسته
+قبلا هم گفتید 
تو کویر میتونم اسمونو لمس کنم
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan