رسید آن روز که غمی نمانده

هیچ تغییری در حالم ایجاد نشد

اما من میخوام که خوب باشم و بیشترین تلاشمو براش بکار میگیرم 

خوبم چون میخوام خوب باشم

نسیم بهاری از درز های در و پنجره ها هر از گاهی بهم سر میزنه و حالمو بهتر میکنه 

موسیقی گوش میدم و باهاش میخندم 

بهتره که موسیقی های شاد گوش کنید 

در جریانید که چی میگم😉

پ.ن: نقاشی امروزمو خیلی دوست دارم و عکسشوزیر همین پست میزارم

پ.ن: نظرتون درباره ی نقاشی چیه؟بهم بگید اگه همچین جایی بودید چه حسی داشتین

پ.ن: مرسی هستین✌

:-)
شب بخیر 
خدافظ

شب بخیر
خدافظ
من که میام :-\
نیومدم بزارید رو حساب کنکور:-)
غول کنکور:(
شوخی کردم 
شما که همیشه هستین دمتون گرم
مثبت,منفی خنثی ,کشک ,خیلی جاها بکار میره😅😅😅😅
الان اینجا چی میکنم پس:-\
روزای قبلو میگم اقا محمد جواد 
داغان مثبته اینجا😅
نه اصن وداع نکردم یه مسئله پیش اومد😌
چه جالب 
داغان مثبت و منفیم داشت ما خبر نداشتیم😂
عه پس وداع نکردید وبه ما سر نزدید
اقای عزیز شما متهمید
داغان شدم که اینجوری😅
ممنون
داغان برا چی
راستی 
دوران وداع به پایان رسیده
سلام
چه خبره این قدر قشنگ;-)
ولی فقط اون ستاره دنباله داره:-)
ستاره دنباله داره تقدیم به شما
دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶ , ۱۹:۳۹ دُختری از جنس آرامِش 😊
حال دلتون خوب :))

خیلی قشنگ کشیدید :))
حال و هوای دلتون پر از نسیم بهاری
مرسییییی لطف داریییین🌹😍
دوشنبه ۱۴ اسفند ۹۶ , ۱۹:۳۸ ◈ ☼ ᶋᶏᶉῌád vᾐ ☺ ◈ ‌‌‌
خوبه تلاشتو بکن به یه روز که نیست :)
مخصوصا به حرفایی که تو دلت به خودت میزنی و موسیقی هایی که گوش میدی...

+نقاشی خیلی قشنگیه...

+محیطشم یکی از محیطایی که عاشقشم :) یه شب و تنهایی و آسمون پر ستاره :)
ممنون💪
من دیوونه ی همچین جاییم😍
سلام :)

میگم خانم دختری از جنس هنر ، شما کارت خیلی درسته :)
سلام
نمیدونید چقد ذوق میکنم وقتی اینطوری میگین😃😃😃😃
مرسیییی
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan