چه باید گفت

بهم یبار گف دوستت دارم

اونموقع علاقه ای بهش نداشتم

بهش گفتم مرسی

الان دوسش دارم و فقط منتظرم تا بهم بگه دوستت دارم

تا در جوابش فریاد بزنم

منم دوستت دارمممم

#رفاقتی

"دختری از جنس باد"

جمعه ۱۱ اسفند ۹۶ , ۲۰:۰۷ دخی تهرونی😚😚
چه فلسفی:))))))
:)))

چون عهده نمی شود کسی فردا را

حالی خوش دار این دل پر سودا را

می نوش به ماهتاب ای ماه که ما

بسیار بتابد و نیابد ما را...


توکل به خدا... دلتون روشن باشه همیشه

ممنون🌹همچنین
همیشه یکی سکوت میکنه!

دلتون شاد
ارزوی خیلی خوبی بود🌹
همچنین

به گمانم متفلسفانه شد..

به گمانم بار دگر دلم شکست
ای مغرور
اگه نمیدونستم کس دیگه ای رو دوست داره حتما بهش میگفتم اما...
:))
:))

خب چرا منتظری

ایندفعه تو اول بگو

به گمانم کس دیگری در خیالش است
به گمانم به گمانش
عاشق شده
جمعه ۱۱ اسفند ۹۶ , ۱۸:۵۶ ◈ ☼ ᶋᶏᶉῌád vᾐ ☺ ◈ ‌‌‌
چه دوستانه :)
من یکی گفت در جوابش گفتم...
نتیجه خوبی نداشت :)))
:)))
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan