باد به هر سو که خواهد میرود

امروز صبح زود از سفر یک روزه برگشتیم

دلم برا اون دور هم جمع شدن هامون تنگ میشه ومیدونم تقریبا آخرین باره تا سال بعد

چون خانوادمو میشناسم

ولش کنیم

امروز میخوام خوش باشم 

البته بعد درس😓

نقاشی میکشم

راستی شما نمیدونستید که من نقاشیو خیلی دوست دارم و هر از گاهی نقاشیم میکشم

کتاب میخونم

اینم نمیدونستید که اهل کتابم 

زنده میمونم😁✌

این یکی رو دیگه میدونستید

به مرور میشناسیم همو

"دختری از جنس باد"

دنیای کامپیوتر:
(منم یه کتابخونه 5 طبقه ای دارم که بیشتر کتاباشو تا حالا خوندم!)
چه قشنگ😍
جمعه ۱۱ اسفند ۹۶ , ۱۸:۳۲ دخی تهرونی😚😚
اوکی
خوش باشین:)
😘🌹
به به خانم نقآش :))))
عزیزززم😍
بهترین کار همینه :)
🌹🌹🌹
جمعه ۱۱ اسفند ۹۶ , ۱۴:۵۸ دخی تهرونی😚😚
اها حالا کجا هست؟!😊
یجا اطراف شهرمون
سلماس
جمعه ۱۱ اسفند ۹۶ , ۱۴:۲۵ دخی تهرونی😚😚
سلام
به به
حالا کجا رفته بودین؟؟
دی:من چه فضولم
نه بابا فضولی چیه
رفته بودیم شهر اجدادیمون 
منم عاشقِ نقاشی کشیدنم. :))
خیلی عالیه😍
به به خانوم هنرمند...
😁😍
سلام 
واو چه عالی شما نقاش هستید ، حس زیبایی هست اون چیزی که تو ذهنت هست رو به رشته ی هنر دربیاری و با دیگران به اشتراک بزاری 
موفق باشید 
ممنون😍
جمعه ۱۱ اسفند ۹۶ , ۱۳:۲۷ ◈ ☼ ᶋᶏᶉῌád vᾐ ☺ ◈ ‌‌‌
خیلی خوبه :)
خوب کاری میکنی خوش بگذره...
یسسسس
تشکر😉
تو دختری از جنس منی اصلا:))
نه نه من از جنس توام:دی
بابا اختیار داری تو ام از جنس خودتی ایدا جون😘

سلام

دختری از جنس باد
دختری از جنس نقاشی
دختری از جنس وب
دختری از جنس کتاب
...

ان شاء الله امروز خوش بگذره خواهرم ...
سلااام
ممنون💪😍
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan