متجراهای منو رژیم

من و رژیم هرگز "ما" نمیشویم

بیخیالِ رژیم :)
بیخیال:  )
جمعه ۱۱ اسفند ۹۶ , ۰۰:۰۴ دُختری از جنس آرامِش 😊
کیـ تا حالا با رژیم ما شده که شما میخای بشی :))))
من یکی که اصلا نتونستم باهاش کنار بیام :(
والا D:


بابا اخه منو چه به رژیم
والا بیخیال
(وی بشقاب نهار را در گلویش خالی میکند)
هیچی گفتم ی سری به پست ثابت وبلاگ منم بزنید:)
اها بله:)
😊
سلام لطفا پست ثابت وبلاگ منو مشاهده کنید:)
چشم
منظورتونو نفهمیدم راستش
همیشه یه بهونه ای برای پیشرفت نکردن وجود داشته بیا اینم بهونه تو
:(((
دختری از جنس رژیم :))
از خدامه
آهان خب می گم غذاهاتونو بیارید من بخورم خیلی گشنمه به خدا
این متد جدید رژیم غذاییتون باشه به نظرم جواب می گیرید
راه دورههههه
من الان بی رژیم 
با کمترین تحرک دارم فله ای میام پایین🙄😲
چی جوریم نمیدونم😕
بیا جاهامونو عوض کنییییم:(
رژیم چی؟رژیم حقوقی دریای خزر؟
://
فکر نکنم تا حالا کسی با رژیم کنار اومده باشه...
:)
هستن همچین کسایی که با یه کاهو شبشونو صبح میکنن:|||
عقده دارم یبار رژیم بگیرم:|
خدا منو با رژیم خلق کرده اصلا
هرکسی از یچی رنج میبره:/
:((((
پنجشنبه ۱۰ اسفند ۹۶ , ۲۱:۲۷ ◈ ☼ ᶋᶏᶉῌád vᾐ ☺ ◈ ‌‌‌
بیخیال رژیم از زندگیت لذت ببر کسیم بخوادت باید با الانت کنار بیاد :)
والااااا
رژیم صهیونیستی آیا ؟
نه رژیم غذایی😐
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan