هعی

من شانه زنم بر موی تو

تو شانه دهی دست دیگری

من پک زنم بر سیگارم

تو فندک روشن کنی 

سیگار دیگری

من دست تو بگیرم

تو رو کنی بر بوسه ی دیگری

من خنده کنم بر تو

تو خنده کنی بر دیگری

من بگویم دوستت دارم

تو جان دهی برای دیگری...

حتما میشود
بله سخت تر از سخت
:)
ان شاءالله موفق باشی بانو
خیلی ممنون
وبلاگم تو بلاگفا از متنام پره 
و خودم میدونم که هنوز برا نوشتن مبتدیم
چهارشنبه ۹ اسفند ۹۶ , ۲۱:۴۲ ◈ ☼ ᶋᶏᶉῌád vᾐ ☺ ◈ ‌‌‌
مناسبت خاصی داره؟
یا همینطوری گذاشتی؟
نه همینطوری
و چه سخت است از دست دادن آن نازنین وجود
شاید بتوان گفت
سخت تر از سخت
سلام :)

خودتون نوشتین ؟
بله
خیلی مبتدیم هنوز
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan