لبخند زدم لبخند بزن

امروز برنامه این بود که چند نفری به همه لبخند بزنیم

به هر کس که دیدیم

مام اینکارو کردیم

ولی خیلی جالب بود

یه آقایی که یه سیگار گوشه ی لبش داشت با اینکه عصبی به نظر میرسید با مهربونی جواب لبخندمو داد

یه خانم پیر وقتی سبد سبزی هارو از دستش گرفتم و بهش لبخند زدم گفت خدا خیرت بده

یه پسر جوون وقتی بهش لبخند زدم برگشت گف ها چته کجام خنده داره

یا یه دختر جوون گف آبجی خنده هاتو عشقه

خلاصه که

میدوم مابین دقیقه ها و ثانیه لبخند را رها نمیکنم چون زندگیم را میسازد

شمام امروزو به همه لبخند بزنید

اگه دوست داشتید نتایجو برام کامنت کنین

"دختری از جنس باد"

ولی جالبه.
یه بار توی یه جشن عروسی اینکارو کردم به هر کسی میومد پیشم مینشست و یا جلوم بود لبخند میزدم ، مامانم یه مشت محکم زد بهم. گفت اینطور نکن فکر میکنن سبکی. شوهر گیرت نمیاد.
منم گفتم مامان آخه من تازه 20 و اندی از عمرم میگذره شوهرمیخوام چکار فعلا...
خخخخ
اخی😂
سعی کنم ببینم میشه یا نه؟!!
حتماااا
خیلی تجربه ی فوق العاده ایه
من بیشتر به بچه کوچولو ها لبخند میزنم :) و انرزی خوبی میگیرم :)
ولی به غریبه ها نه..
به پسرا هم که نمیشه بابا فکر بد میکنن فکر میکنن علاقه پیدا کردیم بهشون :////



اره خب ولی یک روزه دیگه
حس خوبیه
چه کار قشنگی :)))
مرسییی
لبخند خیلی خوبه امیدوارم همه مردم به جای عصبانیت خندون باشن مثل من😂
والا 
همیشه خندون باش
همه اخموعن تو خیابونا:-( 

اخمو نیستم ولی خیلی سخته

اینجوری که میگی فک کنم پیرمرده فک کنه مسخرش میکنم دختره فک کنه چشمو گرفته پسره میگه چیزی زدی  خانومه هم حتما فحشی چیزی بده ههههه با لبخند

😁
اخه 
زیادم بخندی پرو میشن
یه جاهایی باید اعمال زور شه😌😅
خشانت داشته باشی😂
😃😃😃😃
ولی خوب در مواقع لازم خشانت لازم است🙃
خشانت برا چی اخه
فقط خود ادم اذیت میشه
من کلاً لبخند می‌زنم حتی به آدم‌هایی که عصبیم می‌کنن :)
بهترین پاسخ👌
چهارشنبه ۹ اسفند ۹۶ , ۱۳:۳۸ ◈ ☼ ᶋᶏᶉῌád vᾐ ☺ ◈ ‌‌‌
اره...من همیشه خندونم بیرون...البته بهتر بگم غالبا...چون تو فکر باشم لبخندم کم رنگ میشه...
یک بار رفته بودم کتابخونه کار داشتم با مسئولش گفت به به کارتو دیر تر راه می‌ندازم تو فقط بخندی :)))
گفت اولین نفری هستی که میخنده چه عجب...

کلا وقتی میخندم لبخند تو صورت کسی میارم...
سر کلاس مثلا وقتی دوستیم تو فکر باشه بهش نگاه میکنم با لبخند،میاد بیرون از فکر،و لبخند میزنه...

کلا لبخند خیلی خوبه :)
همیشه لبخند بزنین همیشه😊
:):):):):)
:)
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan