خوش باشیم یا نباشیم مسئله اینست

انگار خوشی بهم نیومده 

تو راه داشتم میدویدم کلی کیف میکردم 

باد قشنگی میومد

سرمو بلند کردم ابرا رو نگا کنم

یهو

رفتم تو کیف یه پسره من از جام تکون نخوردم اون بدبخت افتاد زمین

گفتم ببخشید

دویدم

خیلی خجالت کشیدم

عزیزززززم:(

خیلیم عالی🙃🙂
بهش میگن حمل بر خودستایی نباشه😅
خدافظ 
موفق باشین
مال من دیگه جدا حمل بر خودستایی بود
نه بابا خل وچل چیه😦😐
باشه خل و چل نیستم😂
راستی روحیه جالبیم داریدا
همه زیر یارون اروم میرن یکم خیس شن ,شما میدوید
ییم مثه من بارون میاد همین جور میره زیرش ساکن ,فقط خیس شه😅😅
اووووه من همیشه خاص بودمممم(بهش میگن حمل بر خودستایی)
😅😅
ممنون
ولی منظورم این بود خدارو شکر حالتون خوبه چیزیتون نشده
بعدم اینکه گفتم  چرا دویدید,منظورم این بود چرا گفتید ببخشید,دویدیدو,خجالت کشیدید,اتفاقه میوفته
کلا یه برداشت دیگه کردید😄
من یه خل و چلم😂
سلام
خدازو شکر خوبید
ولی دیگه چرا دویدید 😶
اتفاقه میوفته دیگه
فداسرتون

سلام
ممنون شما خوبییین
همیشه میدوم اخه خیلی خوبه 
باد بارون
هوای خوب
سه شنبه ۸ اسفند ۹۶ , ۱۵:۳۸ ◈ ☼ ᶋᶏᶉῌád vᾐ ☺ ◈ ‌‌‌
:))) اشکالی نداره که...
باز خوبه خداروشکر تو جوب نیفتادی...
درس بگیر ناراحتی نداره...
چشم😂
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan