من باد بشم برم تو موهاش

دانشجو های هنر رو دیدین؟

مخصوصا پسراشون

مو فرفری و موهای پر حجم معمولا کیف سنتی بزرگم دارن که توش پر قلمو و چسب و رنگه 

دیدید ازین عینک گردا میزنن 

دیدید چه باحالن؟

یکیشو دیدم 

به قدری موهاش با مزه بود که همون لحظه تو ذهنم پیچید

اخ من باد بشم برم تو موهات

آره،من دیوونه ی دانشجوهای هنرم

"دختری از جنس باد"

من الان میگم دی چیه
قبلا اینطوری استفاده میشد:   D:
بعد به جای حرف D انگلیسی میگن  :دی   به معنای خنده
عههه راس میگیییی من همیشه فکرم مشغولش بود اخه دی ینی چی هی مسگن
مرسییییی😂💜💜💜🌹🌹🌹
آره خیلی بانمکن :))
ارههههه
منظورم اینه تایم داری..خوب بخون از الان اروم ولی پیوسته نگرانی نداره..
سال کنکور ادم روش فشار زیاده..یعنی رو من زیاد بود چون یه مشکلاتی خراب کرد همه چی رو..
و 180 درجه از تابستون عوض شدم..
الان ولی بهتره.
اهان مرسی بابت راهنماییت
شکر که بهتره اوضاع برات
اها :)))
خوبه پس همین که 97 کنکور نداری خیلی خوبه :|

عه چرا؟!
یعنی امسال کنکوری هستی؟
منم حوالی 18! یه چن ماه دیگه میشه 18 سالم .
پیش دانشگاهی ام.
امسال نه
سال دیگه
تو سن من یکم ابهام هس تو کل خانواده
انگار ثبت احوال اشتباه وارد کرده 
نمیدونم
خوب حالا خودشیفته نشو :|
چه عینک دودی هم میزنه :/ خخ :))
راستی چن سالته؟
عینک دودی نزنم؟خیلی بم میادا😎
حوالی 18
پس ما از شما گرفتیم این رو :))))
یس یس😎
اها نه ما بکار میبریم دی! رو به معنای نیشخند یا شاد :)
البته بدون لفظ مبارک.
در هر صورت لفظ بامزیه :)

چه باحال😉
عه مگه لفظ ترکیه؟
دی.. یعنی نیشخند تا اونجا که میدونم.نمیدونم بازم.
عه پ جدی جدی مبارکه خخخ

اره ترکیه ولی نه به معنی نیشخند
مبارک دی
ینی مبارکه
مو فر نعمتی که هیچکی قدرشو نمیدونه
من خودم تازه فهمیدم
مثلا از خواب پامیشی نه شونه ای نه سشواری نه و...
راتو میگیری میری بیرون😅
در بدترین حالت موهاتو اب میزنی که دوباره فر شه فقط😅😅😅
خیلی خوبن
والااااااا😂
الان باید از خجالت ( به خاطر تبریک ازدواجت ) لپات گل مینداخت نه که بخندی :|
دخترام دخترای قدیم خخخ :)))
عروسیت مدیونی من رو دعوت نکنی -_-خخ
:)))

اون ازم خواستگاری کرده منم قبول کردم خنده داره دیگه 
ردیف اول دعوتیا خودتی جانم

چرا فکر کردی ترکم؟
نه فارسم .
:)
گفتی مبارک دی!
حسی بهشون ندارم.
خوشم نمیاد از اونایی که موهاشون رو بلند میکنن یا تیپ های خیلی هنری میزنن..
عادی بهتره از نظر من :)
در هر صورت پیشاپیش وصلتتون مبارک دی! :)
خخ :)
خیلی باحالن که
😂😂😂😂😂
یه سوال؟
ترکی شما؟
ینی هر کی موش فر بود باید دانشجو هنر باشه😕
پس چرا من اینقدر بدم میاد😰

نه ولی تابلو بود دانشجو هنر بود
یه بوم نقاشیم داشت
ولی موهای فرفریشون بامزس کهههه😂
نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
درباره من
خاطره ها گریه سازند
من دختری از جنس باد میدوم
مابین ثانیه ها و دقیقه ها
لبخند را رها نمیکنم
چون زندگیم را می سازد...
اما میسازم
فردایم را از جنس شادی
بهتر از قبل
زیبا تر از قبل...
Designed By Erfan Powered by Bayan